Juniorský badmintonový oddíl - SK Podolí

Podolí u Brna

www.podoliubrna.cz

Biograd na Moru je mezi Zadarem a Šibenikem

29. 6. 2012 v pozdějších odpoledních hodinách jsme měli sbalené kufry a čekali jsme na autobus, který nás poveze již na druhý badecový kemp v Biogradu na Moru. Nasedáme. Vyrážme směr Zvonařka, kde cestovka naloží zbytek cestujících. Čekáme, 15minut, 40minut, po krátké dvouhodinové pauze :) nasedáme, Karel a Karel nastartoval. Konečně jedeme, jedeme přes Bratislavu, Szombathely, Záhřeb,Biograd.

Nálada v autobuse byla perfektní, děti šustěli sladkostmi a dospělí štamprlkami. Vůně slivovice se šířila po celém buse, až to některým pasažérům nedělalo dobře.Cestou jsem se vůbec nenudili,někteří dokonce zvládli i rychlokurz první pomoci, díky Bohu vše dopadlo dobře :)

Konečně vidíme moře, ještě několik kiláků a jsme v Biogradu. Ubytování bylo ve stanech, za ten rok se vůůůbec nic nezměnilo, ale jo změnilo, lednice byla větší než loni:)Začalo vybalování, děti šli do vody a část dospěláků se vydala do haly lajnovat kurty. Byla první společná večeře, po večeři do stanu a spát, jelikož ráno v 9hod. byl nástup ve sportovní hale, děti začaly poctivě trénovat, někteří dospěláci toho využili a chodili trénovat s mládeží.Děti trénovali ve třífázovém tréninku. První trénink byl v hale, děti se učili techniku a údery, odpoledne se využilo bazénu s mořskou vodou, který byl v těsné blízkosti moře, tam se trénovalo plavání, v podvečerních hodinách byl třetí trénink, kde se pilovala fyzička.

Strava byla v nedalekém penzionu, kde nám šéfkuchař Marko chystal neuvěřitelné varianty místní, ale i evropské kuchyně :) Po vydatném obědě byl asi hodinku klid, šlo se na pláž, kde byla volná zábava, ale ta byla jen do 16hod.,jelikož dětem nastal další trénink, a to v plavání. Na pláži Dražica byla spousta lákadel, od úžasných pestrobarevných zmrzlin, různých druhů pečených brambor,palačinek, sladkůstek všeho druhu,orosených  Karlovaček a Ožujsko, až po tobogány, různá skákadla, houpadla a jiné turisty svádějící blbůstky.

Tam, kde je správná parta lidí nesmí ani chybět zdravé vyhecování, ač byl neuvěřitelný pařák a teplota určitě přesahovala stupnici teploměru, tak se našlo několik tenisových nadšenců a na místním tenisovém dvorci si rozdali několik setíků. Ale aby to nebylo líto netenistům, tak další měření sil bylo v nohejbale, vodním polu a badecu, hrálo se tak usilovně, že se mohla ždímat trika.

Ve středu byl volný den, celá naše badecová parta se vydala do historického centra Biogradu, navštívil se místní kostel Sv. Stošije, přístav, starobylé uzounké uličky a procházka se společně zakončila v příjemné restauraci. Večer se sedělo před stany, kde se probíral prožitý den. Dětská večerní siesta byla ve formě různých her, jako zvuková kulisa se nám z dálky ozývala ljetna pozornica. Ani jsme se nenadáli a byla sobota, den odjezdu, co naplat, všechno jednou končí. Všichni účastníci zájezdu musejí uznat, že jak loňský, tak i letošní badecový kemp v Biogradě se vydařil, počasí nám přálo, nálada byla vynikající, nikomu se nic nepřihodilo, vyřádili se jak děti, tak i dospěláci. Ještě musím podotknout, že jsme tak jako loni dostali nádherná trička, která prezentují náš oddíl a kemp v Biogradě.